bebes

Alla inlägg under januari 2012

Av felcia larsson - 26 januari 2012 19:31

Hej hej nu sitter man här och pluggar och lyssnar på *whos that chick*. Förbaskade jävla engelska hatar den -..-. Juste jag har skaffa kille    Jätte bra :) Här kommer jag kalla han för J :) så det var det.. daahhh pallar inte sitta här och plygga jävla skit engelska -.-  Ojj nu fick jag sms vem kan det va haha bara skojja hörs av imorgon (Ta inte på alvar)

Av felcia larsson - 26 januari 2012 19:31

Hej hej nu sitter man här och pluggar och lyssnar på *whos that chick*. Förbaskade jävla engelska hatar den -..-. Juste jag har skaffa kille    Jätte bra :) Här kommer jag kalla han för J :) så det var det.. daahhh pallar inte sitta här och plygga jävla skit engelska -.-  Ojj nu fick jag sms vem kan det va haha bara skojja hörs av imorgon (Ta inte på alvar)

Av felcia larsson - 1 januari 2012 17:22

Nu är det nytt år. Det råkar även vara så att det är år 2012 det året när jorden ska gå under *host*. Asså allvarligt hur jävla många ggr har dom inte sagt det ?? Aja orkar inte prata mer om skiten nu! 

    Julen=Favvorit tid på året :) Och i år fick jag en system Kamera så jag kan fota mer till bloggen<3 ch en ny mobil :) Min förra mobil blev som sagt stulen på Etic i Timrå bra första intryck där Etic ni har en massa idioter om tar grejor.. Men men allt ska inte skyllas på dom :) Det var bra och träna på gymmet iaf så det är ett plus... 

Jag har också lagt märke till att vissa killar gillar att skriva kjedjebrev som är jävligt irriterande att få :) det ärväll liteom hur jag känner för sånt :) så ni killar som gör sånt snälla lägg av :) 

  Så gott folk då säger vi hej då 2011 jag kmmer inte sakna dig...För jag har ju 2012 <33  puss på er

Presentation


Felicia heter jag och lever varje dag bättre än dig ! Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards