bebes

Alla inlägg under juni 2011

hej

Av felcia larsson - 24 juni 2011 18:50

Hej hej bloggen. Sorry!! för att jag inte blogga på ett tag men haft så sjuuuukkktt mycket att göra. SHIT ! vad jag längtar till på  Tisdag denna vecka då ska jag få byta navelpercing. såå sjukt nervös. Och sedan har mamma beställt nya stavar till mitt öra. Lovat mig att jag ska få ta hål i vänstra  örat 2 hål på en gång :)  alltså blir det 1 2 3 4 5 ´percingar :)  alltså 5 ..

värlends sämsta missommar alva och mamma sitter i soffan och ser på en gammal gammal och åter gammal film så jag går ut och springer heeej då pusss GLADMISSOMMAR

Av felcia larsson - 21 juni 2011 11:10

ASSÅ mamma går och damsuger på max och sjunger så högt att hon tror att hon är jhonn travolta typ.. så söks på korkadmamma.se eller besök hennes cracy blogg jagtrorjagfliger.se :) puss hej

:)

Av felcia larsson - 13 juni 2011 10:58

Hej bloggen nu har jag nyss kommit från alvas skola för att ha TJAFSAT med en kille såm heter hmmm jag vad han nu  heter :( dåliga nyheter så får väääänte här nu då .. lite o kul snällaste killen var nor fredrik T även ganska snygg ;) fast tjafsade lite med han med. (kärlek börjar med bråk ) :) hatar livet just nu puss puss hej då älskar er :)

Av felcia larsson - 9 juni 2011 15:50

Hej bloggen nu  har jag nyss (för 35 minuter sedan) kommit hem :) från  en  rellatift stressig dag. Sedan när man kommer hem då kommer mamma och visar ALLT hon köpte till mig i dag här kommer listan: skor, nagel manikyr,shampo från swartzkopf, balsam -ll-, bodylotion nivea, face maker nivea, tandkräm pepsodent white now, tandborste pepsodent, prinsess Tårta tills imorgon och hårinpakning. Gårdagens lista: 3 percingringar till naveln, armband, 300 kr. Så så är det. SNART KOMMER ALVA!!!!!!!!!!! JIPPIE.! hej då nu kom maten pusspuss hej Pizza :)

Av felcia larsson - 6 juni 2011 21:12

hej bloggen jag är lessen attt jag inte bloggat på ett tag. Men taet lungt jag har en bra förklaring.. först åkte jag på Såndag till Jenny och andreas till söråker och hämta hästfinkan och till dem i söråker. dagen därpå åkte  Jag Jenny andreas till huddik och kollat brunstigheten på en tjej som heter...,,,, hmm va faan va det nu igen ??? ähh tyra nee  hmm . JUSTE TUVA!! AA så fick jag gå upp 05.00 OMGså fucking tidigt. AA sedan så kom vi till Glada huddik :O) och jag fick (SE) inte prata elle röra. Både Järvsö fax så jääävvvlllaaa snygg häst och Jan olov persson :O) NICE. och sedan åkte vi hem och så slut så jag och jenny äkte till henne och vilade och Andreas gick upp på övervåningen och vilade A men i allafall så satte Jenny på en film. Den otroliga resan tror jag hmm aa det var det. Och sedan så åkte vi till en jättesnäll och då menar jag jättesnäll kille som heter Sune och sedan så mockade jag tre boxar och sopade hela gången och Sune tacka och tackade mig :) han så ba : "så har rent har det inte varit på 20 år MINST" haha jag hull på och garva ihjäl mig.. Nu kommer vi till det bästa så tar jag ut nåra hästar och borsta först en svart häst.. "fråga mej inte vad han heter" en hingst var det iallafall. Och borstade den och var som vanligt.. Sedan så går jag och hämtar ett Sto som heter "jassmine" åhhh sån fin häst skulle jag ge en milion för men men så säger sune "den där kusen trot jag du kan rida in" jag ba "va" och sedan så skulle jag bara tynga ryggen och sedan så satte sune på sadel (med stor hjälp av Jenny ) och så skulle jag hoppa upp direkt med det gick inte så då fick jag hoppa  så huon vande sig. Och mucket riktigt så tio minuter senare så satt jag på hästen så den ska jag rida inn i sommar så kul. :o) ni skulle ha hört hingstarna då jag och Jasmine gick där. AJJJ nää nu gör det omt i händerna på mej aj aj aj ont. Så kort Tuva står nere i huddik. Och jag ska rida in en häst :) så sjukt roligt. Nu fick mamma lite damp nu får jag inte skriva mer puss puss <3<3<3<3<3

Av felcia larsson - 1 juni 2011 13:28

 
Av felcia larsson - 1 juni 2011 13:23

 

Presentation


Felicia heter jag och lever varje dag bättre än dig ! Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards